

De afgelopen 10 jaar heb ik veel werkervaring opgedaan, hierdoor kan ik goed prioriteiten stellen en georganiseerd werken. In mijn werk heb ik oog voor detail en kan ik goed smaken balanceren. Eén van mijn valkuilen is dat ik niet snel om hulp vraag, dit heeft ook te maken met mijn perfectionistische oog op het werk. Het oog voor detail hebben werkt vaak in mijn voordeel, maar wat betreft hulp vragen is dit een leerpunt voor mij.
Hier ben ik begonnen als chef-kok samen met een andere collega. Wij deelden deze functie, samen waren wij verantwoordelijk voor de keuken. Na een jaar was mijn collega toe aan een nieuwe uitdaging. Ik heb toen een half jaar alleen de keuken draaiende gehouden. Na een half jaar is er toch iemand anders bij aangenomen als sous-chef om mij te ondersteunen. In de keuken maken we van verse producten mooie gerechten. Hier krijg ik veel vrijheid in. Ook wisselen we elk seizoen van menukaart en hebben we elke week een "catch of the day".
Tijdens mijn opleiding tot "zelfstandig werkende kok" ben ik hier gestart als leerling. Na een jaar als leerling gewerkt te hebben, ben ik blijven werken als zelfstandig werkende kok. Hier heb ik geleerd om snel en netjes te werken, verantwoordelijkheid te nemen over mijn partie, producten in te kopen en te checken bij levering en te zorgen dat alle voorbereidingen gedaan zijn voor de shift begint. Ook heb ik hier gekookt voor grote groepen en catering klussen gedaan.
In het eerste jaar van mijn opleiding heb ik gewerkt bij restaurant Diner. Ik was verantwoordelijk voor de koude gerechten in de keuken. Hier heb ik mijn eerste gerechten op de kaart gezet.
Bij de Saffraan heb ik een stage gelopen van 375 uur. Hier heb ik leren koken op Michelin niveau. Ik heb geleerd om kalm te blijven onder hoge werkdruk, en vooral georganiseerd en snel te werken.
Nadat ik een half jaar de afwas bij Sloop Wine & Dine heb gedaan, ben ik in de keuken gaan werken. Hier heb ik geholpen met het voorbereiden en het opmaken van gerechten.