

Ik werk graag op plekken waar ik anderen kan helpen. Momenteel ben ik actief als hoofddocent bij Stichting Studiebegeleiding Leiden, waar ik lesgeef in het vak scheikunde. Daarnaast 'hielp' ik in de HoReCa de klanten een gezellige en prettige tijd te beleven, bij de voetbalvereniging zorgde ik dat iedereen een scheidsrechter heeft en als jongere ging ik graag langs bij eenzame ouderen om een glimlach op hun gezicht te toveren. Helpen is dus echt mijn passie, al zeg ik het zelf. Later wil ik dus ook graag docent scheikunde worden op een middelbare school!