

Ik ben Joey, 22 jaar , woonachtig in Spijkenisse. Ik ben een spontane jongen die graag dingen wilt leren en dingen leert aan andere. met mijn beperking autisme kan ik niet altijd alles goed doen. met mijn ervaring als belader op de vuilniswagen ben ik mijn passie voor vrachtwagens in 2022 begonnen en houd heel erg van vrachtwagens. ook doe ik af en toe aan truck spotten zoals ze dat noemen in de waalhaven. verder ben ik een jongen dat aan het begin verlegen kan zijn, maar later een jongen ben die lijkt alsof hij ADHD heb, gek, grappig en op een positieve manier gestoord.